Winkels Moerheimstraat

Omschrijving:In het pand (nummer 2) is thans het horecabedrijf Het Dorp gevestigd. Daarvoor was Autogros er gevestigd. De heren Bakker hebben er een hobbyzaak in uitgeoefend en de heer R÷ben had er een kledingzaak. In het pand no. 4 heeft J.G. van Dijk een slagerij en supermarkt gehad. Hij is opgevolgd door Wilbrink. Daarna is er een zonweringbedrijf in gevestigd (Molenmaker) en een vloerenbedrijf. Vervolgens heeft Harrie Kosse het gekocht en er een bedrijf in uitgeoefend. Daarna het Patroon en thans (2013) is het in gebruik als kamerverhuur, kapperszaak, winkel en kantoor. Het woonhuis nummer 6 is bewoond geweest door de familie Hoekstra en Scholten. Daarna is het gekocht door Harrie Kosse (t.b.v. kamerverhuur).
Trefwoord:Middenstand
Datum:1995
Datum onzeker:Nee
Uitgever:Historische Vereniging Avereest
Auteur:Wim Wind
Identifier:NL-DdvHVA_HVA-03043
Bron:Beeldbank Historische Vereniging Avereest
Locaties:Dedemsvaart, Moerheimstraat 2; Moerheimstraat 4; Moerheimstraat 6
Collectie:Beeldbank Historische Vereniging Avereest

Er zijn nog geen reacties op dit item

Velden met een zijn verplichte velden.